de dog i en flygplansolycka



- Jaha, då va Polens president död & hans fru. De dog i en flygplansolycka tillsammans med hmm vet inte riktigt hur många fler men ca 80-90 st.

Annars, så har man sovit typ världens bästa sömn! & mamma gör pizza, hennes pizza är bäst. & jag är stenhungrig så jag bara längtar tills jag får vräka i mig allting. Har praktik idag från 16.00-23.00 , orkar verkligen inte till kvällen fyfan palla. Men men så är det, undra hur mina ben kommer må efter det. Vill inte servera, en annan sak att göra det hemma (ifall man har gäster eller så) men på en restaurang där man måste hålla tallrikarna och allt de där på armarna, med fingarna ja ni vet hur jag menar. Kommer jag där sån klumpig vågar inte ens röra något för jag vet om att jag kommer tappa det.

Jag vill va på städavdelningen ist, mkt softigare, mhhh softigare. Det ordet låter som en glass, hmm som ska komma från märket solero typ. Softigare, fan nu blev jag sugen på glass. Nej pizza är jag sugen på! JAG ÄR HUNGRIG! hejdå. // en människa som har ont i högra ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0