finns nog inga ord för hur det ser



- Hade världens bästa sömn inatt, hoppas det fortsätter såhär. Har aldrig kunnat sova bra förrens nu, it makes me happy - master Yoda can finally sleep! Härligt härligt. Det gillas. Idag bär det av till praktiken med världens värk i foten. Går som ehm jag vet inte vad, finns nog inga ord för hur det ser ut när jag går. Menmen de ska väl gå bra, elr ah det får vi hoppas på iafl.

Jag e förkyld & jag nyser hela tiden, men mig gör det inget det här med att nysa. Jag älskar att nysa! Det e så jävla skönt, men ont i halsen & täppt näsa hade jag gärna sluppit. Bara nysningarna e kvar, ouu skönt.

Nu ska jag ner & laga lite polsk mat jag blev sugen på, fyfan vad gott.
Tro mig ni hade önskat att ni ätit det just nu! dont worry, sparar lite till er (:




tog bilder förra gången jag va där just 4 U ;D hähä.
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0