gjort om min blogg



- Nu har jag gjort om min blogg, fått lite ångest nu för den känns så grå & tråkig, fast jag la in lite lila text där vid sidan så känns den fortfarande för grå. Vet inte om jag ska lägga upp färgglada headerbilder men det kanske inte matchar sådär bra. Ah får väl testa mig fram. Är inte nöjd med skrivstilen som skrivs med just nu heller, men hittar inte vart man ändrar det och jag vågar inte röra mer. Var tvungen ändra om designen på bloggen bara för att jag förstörde min förra & orkade inte sitta & försöka få tillbaka den när jag bara fuckade upp den ännu mer. Så nu får den bli grå.

Kommentarer
Postat av: kattis

- jag gillar den!

2010-04-17 @ 21:12:32
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0