hoppas kul!



- Hej alla tråkiga, måste säga en sak.. Men inte till er HAHAH den satt fint!
Nu är det menningen att jag ska berätta om igår & då får jag väl fan ta & göra det mina älskade stalkers.

Hade världens problem med kläder som vanligt, fick panik. Dags att köpa in nya klänningar tkr jag. Sedan blev vi hämtade av en kompis & sen dags för Madison vilket var kul faktiskt, trodde d skulle vara skittråkit men nej det var helt okey, kunde vatt bättre musik men man ska inte klaga.

Har ingen lust att blogga längre, förlåt & ja märker på er också att jag blivit lite tråkig, men det fixar vi.. Hm om några dagar kanske. Imorn har jag praktik! Undra hur de kmr bli, hoppas kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0