ingen lust alls



- Blir nog inget madison för mig ikväll, känner mig inte alls taggad, ingen lust alls. Jag brukar ha lust men inte idag, hade inte ens det igår när ja pratade om det med vännerna. Försökt tagga mig själv med bra house musik, & inte ens det hjälper konstigt nog. Blir alltid helt galen av den musiken men nope not today vilket är konstigt. Kanske vatt på Madison några gånger för mkt nu, & det ska man inte vara för det blir tråkigt tillslut.
Menmen vi får se vad som händer mot kvällen...

Nu ska jag ta mig ett långt bad & bara softa, tvätta av det gamla sminket från igår. Usch, deckade med smink på vilket är det värsta jag vet. Känns så jävla smutsigt när man vaknar. Vet ni vad? Jag måste sola. Det har jag kommit fram till. Saknar min bruna hud, ser ut som ett lik nu & det gillas ej.     puss&kram


no makeup på denna bild, skrämmande.
men de e en sommarbild & jag ville bara säga att
jag saknar sommaren!!!! KOM NU SOMMAR
VI ORKAR INTE VÄNTA MER!


Kommentarer
Postat av: babylilis

Hejsan dagga jag han gömma mig när du kom här om dagen:P skoja fin bild och bra blogg pussar lili :)<33

2010-04-11 @ 23:06:41
URL: http://babylilis.blogg.se/
Postat av: Sigmundseline

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-04-08 @ 08:39:00
URL: http://sigmundseline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0