Jag är en lycklig själ idag ska ni veta.



- Fyfan vad trött jag är! Det är helt sjukt, mina ögon bränns ihjäl just nu... Tyck synd om mig, de behöver jag. Fick sluta en timme tidigare idag vilket var sjukt skönt och jag blev hur överlycklig som helst. Fick även med mig lite pengar hem som jag fick av en av mina handledare (har 3 st), han fick dricks & gav mig dom. En snäll man det, hahah man, låter som han e värsta gamlingen men ikke sa nicke hahaha tänk om jag pratat så påriktigt?! foj.

Imorn börjar jag tidigt, halv 7 stog det på mitt schema att jag skulle va där!!!! HALV 7 SKA JAG VARA I BÅSTAD, jaaaajaaa vi ses sa jag då ahha ne men sa de går ingen buss som gör att jag e framme v den tiden så säger han du kan va här 8 jag säger inte till nån. Jag är en lycklig själ idag ska ni veta.

Nej nu ska jag peka fuckyou till grannarna sen gå och lägga mig, ska bli så jävla skönt att decka.
Gonatt & sov gott.


Kommentarer
Postat av: kattis

- du är en mysig själ ska du veta.



JAG HAR hitlerperiod igen.

2010-04-13 @ 23:08:36
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0