länge längtat efter.


- Hej svin! Ska berätta lite om min dag nu för er som ni så länge längtat efter.

*Vaknade 6 imorse, stressad som fan (hade ingen anledning t det alls) duschade, sminkade mig lite snabbt, & sedan hann jag även laga mat, ja mat inte frukost! Satt & åt i min tysthet, helt ensam & skruttig..

*Gick till bussen 20 över 7, den kom halv 8.

* Gick på bussen, satte mig & lyssnade på musik i min ensamhet......

* Klev av i Båstad & vandrade vidare i min ensamhet..

* Ringde Tau för jag fick nojja att jag inte skulle hitta, när jag väl fråga henne ser jag Enehall (där ja praktiserar)
mitt framför mig.

* Kände mig dum.

* Gick till Enehall, fick en softare jag skulle gå runt med. Han visade mig allt, bjöd på cigg ballade sig. Soft snubbe det ni.

* Tappade ett par glas pga jag blev skrämd i trappen.. Pinsamt.

* Städade upp det i min ensamhet...

* Skar upp tummen.

* Tittade på blodet & försökte gömma min tumme så ingen skulle se. Pinsamt det med hä hä hä.

* Softarn såg

* Softarn gav mig plåster.

* Orkade inte servera & hålla på för de dödade min rygg & ben. Gillas ej!

* Gömde mig i disken hela dan med softarn och dansade på det blöta golvet.

* Slutade vid 4, satte mig på en stubbe & väntade på den andra Praktikanten Jerry, hahaha. Nej men ja orkade inte gå så bad han köra ner mig till mustan på sin moppe, vi åkte i full fart.

* Satt på mustan ett litet tag med ett äckel vid namn Kattis. Känner ej henne. Hon bara satte sig vid mig

* Tog bussen med äcklet som följde efter mig & satte sig nästan brevid mig. Konstig babbe.

* Gick hemåt med världens värk i bena, folk bara glodde på mig som om jag vore Kattis typ..


& nu sitter jag här ska skriva en jävla projektrapport som ska va inlämnad tills jävla imorn. Sedan ska jag ta mig ett bad, oh skönt det ska bli. Sen ska jag bara vila! Mh så nu vet ni allt.  Ge er iväg nu. Puss



Kommentarer
Postat av: kattis

- du är konstig............ GILLAS! ska förfölja dig ännu mer nu, så du vet om det.

2010-04-07 @ 23:25:31
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0