Mycket nöjd.


- Hejhej, blev ingen praktik idag för mig heller. I know I know, lite dåligt men måste vända tbaka på dygnet & idag kommer jag verkligen lyckas att göra det. Åkte iafl in till Båstad för att träffa tjejerna, saknat dom jätte mkt ju, bor typ 20 min ifrån varandra och vi är för lata för att åka o hälsa på under lov haha not good not good.


Idag gick jag & Ardi och hämta ut våra studentkläder elr vad man nu ska säga, softbyxor
(som jag säger - mjukis med andra ord) & en mysig tjocktröja, inte testat tröjan än för de orkar jag inte med kriga med att få in mitt stora huve i den hoodie tröjan haha, byxorna e fett sköna! Mycket nöjd. Happ alla kära barn inte mycket mer att säga. Många kramar!




Kommentarer
Postat av: kattis

- du är cool.

2010-04-06 @ 18:47:02
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0