snart kommer lite gäster



- Hey lovers and friends!! , ska berätta lite om igår.
Stack in till Båstad med Kattis för att umgås med tjejerna men det blev inte som planerat. Senare blev vi bjudna på en förfest, så vi stack dit kollade läget & det var fett kul där sedan stack vi vidare till en födelsedagsfest där d också var jätte kul & ja mer än så hände inte haha, har inte ork till att blogga om jag ska va ärlig, men måste ju uppdatera er lite om mitt liv.

Idag har jag världens världens huvudvärk, skippade praktiken idag igen. Don't pall it.
Snart kommer lite gäster över hit för att äta middag, mamma fyller år imorn så vi ska väl fira d lite tidigare.
Nu ska jag fortsätta kolla på MTV sen klä på mig. Kramiiisaaar till er biqässsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0