sönderköttad



- Igår blev det utgång i Ängelholm, först stack vi på förfest hemma hos Shpetim & sedan stack vi ner till stan. I början var det helt dött ville bara hem & kräka ner min väska typ, men nej vi ångra oss, blev inget kräkeri. Stack till nån klubb där det var fullpackat med folk & jag blev nertrampad, mitt huve mosades rejält!. Nej men nån stor man trampa sönder min fota så halva foten e sönderköttad nu, jätte mysigt att se. Kommer inte kunna gå i några skor alls ikväll ju :( , för ikväll bär det av till Båstad. Ska festa på madison, sen är lovet slut!!!! Måste ta vara på sista dagen, imorn blir det praktik för min del. Tidigt på morgonen, hur ska det funka. Festa sedan upp tidigt? Jaja jag ska inte klaga, behöver jobb så ja ska göra mitt bästa hehe.

Tog lite bilder igår, lägger nog in dom senare om dom inte är för mörka. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0