svårt de där med utseende.



- Sitter hos Kattis just nu, pluggar lite med henne så jag inte har så mycket att göra när jag kommer från praktiken.
Stack inte dit idag eftersom att ja hade en projektrapport att göra klart, vill ju inte få ig pga en inlämning så mycket vi kämpat med projektarbetet. Ouff stress bara jag tänker på det. Men men nu är det över och det är det viktigaste era ugglefittor. Hahaha undra hur en ugglas fitta ser ut, hm måste nog se ut som Kattis ansikte... Elr Jonis
(hennes lille bror) svårt de där med utseende.

Imorn är jag ledig från praktiken, skönt! MEN på lördag händer det grejer... Börjar där 4 & slutar 23.00, kill me! Kommer skämma ut mig ordentligt, tappa grejer gå där & yra elr så springer jag & gömmer mig bakom all disk, faktiskt kul hålla på med det. Pedant e jag så varför inte. Imorn är det studentfest på madison, ska man dit eller ej?
Får se hur det blir me de, inte så sugen men det e ju för studenter så why not! Studenten e bara en gång och d gäller att fira det ordentligt för dagen närmar sig och den kommer att vara över på mindre än en sekund.

Det är den 8e April idag, har ett hål i hjärtat pga detta datumet. Skriver lite mer om det senare. Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0