vet ni vad det innebär för mig!?



- Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, elr ja nästan. Vaknade ett par gånger, åt ( jag äter i sömnen ) sen drack jag en halv multi, sedan gick jag och la mig, från ingenstans brukar jag vakna så skitstörigt hahaha tänk om det fortsätter kommer se ut som värsta sumon sen.

Ajja, snart bär det av till praktiken. Jag orkar helt ärligt inte mer, det dödar mig. Javisst är det kul & så men fyfan sikken värk jag har i benen, ryggen ja allt ni kan tänka er efteråt. Men så är det, bara knipa igen & se glad ut.
Helg snart - imorn ! & vet ni vad det innebär för mig?! joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
P R A K T I K , döda mig långsamt någon. Jobbar kväll där nu i helgen I think, lite skönare men fan en till helg som bara dör ut långsamt på att praktisera, synd om oss treor som får slita nu som fan de sista månaderna. Men mer synd om er som inte tar studenten moahaha!!!! suck on that.

Ne nu ska jag dra mig, uppdaterar senare. Kanske med lite bilder också (: I know it makes you happy.
Puss så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0