alltid lika kul med dig babe <3



- Va i Båstad idag & träffade Tau så det blev ändå som planerat, så mkt vi hade att prata om. Inte setts på jätte länge & det e alltid lika kul med dig babe <3 & när jag klev av bussen träffade jag på Arta. Vi gjorde vår årliga tradition & tog ett par goda äpplen av grannarna hihi. Så nu sitter jag här med ett äpple i käften & har nyss småstädat mitt rum lite. Ska ner & värma soppa nu och sen får vi se vad kvällen leder till (kan man säga så?) whatever ja säger va jag vill ha ha.

Juste gav Tau sin present, lite efter e jag men jag va ju inte i Sverige på hennes födelsedag så ett stort graaattis till dig hjärtat! Love you

hon fick ett par örhängen av mig

 

Mrs X i buskarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0