anonyma kommentarer



- Skriv vad fan ni vill till mig, om mig ja whatever jag bryr mig inte ett piss. Men drar ni in min familj i era elaka ord kan ni bara ta & knulla er hora till mamma. Ni älskar att läsa min blogg, jag vet. Har märkt det, ni älskar att veta vad jag gör, vem jag är med och allt. Ni älskar skapa rykten om mig och sedan tro på det själva. När många av er vet, hur jag är som person & många vet om att skitsnacket inte är sant, ajja fuck mig nu. Nu gäller det kommentaren som skrevs en familjemedlem till mig.

Din smutsiga horunge, skriv ditt namn istället så ska jag dra nåt genom din hals ist.
Vet inte om du menade det på ett roligt sätt elr hur fan du menar det, men jag skrattar inte.
Jävligt onödigt. Men men er förlust, för vet ni gillar att stalka. Kanske ska sätta lösenord på bloggen?
Längtar tills jag får reda på vem du är.



Kommentarer
Postat av: YASMIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAA FRÅN GÖTEBORG

VET DU VEM HORUNGEN ÄR ? ÄR DE HON DU SA TILLMIG SIST ?

AMATÖRER..Ja kan också va tung bakom skrämen iiiiiiih häääftigt

suuug av mig JAAA NU ÄR JAG BRUTAL SUG AV MIG HORUNGE

2010-08-09 @ 02:53:37
Postat av: Anonym

- EXAKT !! SUG AV HENNNEEEEE DIN HORUNGE! hahaha dör yasse du e bäst <3 älskar dig min bästa kusin

2010-08-09 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0