Det var så himla fint!



- Stack in till Helsingborg igen igår, mötte upp Linda på knutan & så gick vi hem till Hannah. Det var jätte trevligt där, jätte länge sen ja träffade tjejerna, spec Linda. Flera år sen typ. Iafl vi satt och drack vin
(jag hatar det, men hannah gjorde en riktigt god blandning) & vodka med apelsinjuice - världens godaste dricka. Samtidigt som vi drack ville Hannah spela nåt stört kortspel men det var jävligt roligt. Efter ett tag skulle Julinda hem & jag, hannah & en till lämnade henne på stationen. Sen körde vi & kollade på stjärnfallen som var utlovade
(kan man säga så, utlovade?) aah iafl vi såg en massa. Det var så himla fint!

Idag hade jag & Hannah fete huvudvärk, blev nog lite för mkt vin igår. Får alltid ont i huvudet av vin. Så vi låg bara & dega i sängen och gifte oss med tv:n
V 8 tiden tog jag tåget hem efter de har jag inte gjort mycket alls. Huvudvärken har gått över som tur är
ne nu ska ja fortsätta kolla på tv, ni får ha de så bra.

Hannah





Linda



Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0