Erkänn ni undrar vad jag har i påsen!



- Nu har jag kommit hem från Ängelholm. Först stack vi & åt på Grafitti Café & sedan gick runt & kollade lite i affärer, hittade ingenting förutom en grymt snygg ring som jag kom på nu att jag glömt fota. Får väl ta & göra det efter detta inlägget. & yes jag fick min tidiga födelsedagspresent (blir 19 i början av september)
19 det låter fan som världens tråkigaste ålder. Märker att jag måste börja ta tag i saker, som ex körkortet. Har inte ens haft ork att tänka på det för jag har ingen lust att plugga på något alls ett tag. Menmen, får ta tag i det nu tkr jag, fick ju inte **tusen i 18årspresent i onödan. Allt ska gå till körkortet av de pengarna.

Ah iafl, vart var jag? Juste, ny mobil som födelsedags present. Fick ångest hela tiden på vilken jag skulle ta,
touch - eh nae tack tyckte jag. Mobil med skjutlucka funkar inte bra med mig för jag fuckar alltid dom på något konstigt sätt. Såklart ska det vara Sony Ericsson mobil. Orkar inte ha en stor mobil heller, fick tänka jätte länge. Tänkte på touch hela hela tiden, men jag e så van med knappar. Hade en touch innan & den dog ju lika snabbt den hamna i mina händer. Men ja till slut valde jag en mobil (: , en riktigt fin en också enligt mig då.

nyfikna?

Väntade på maten

Erkänn ni undrar vad jag har i påsen!!

Ouuh spännande....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0