Fattar ni?



- Snart ska jag till banken & fixa mitt ID kort. Sen får vi se vad som händer, kanske drar till Ängelholm. Kanske träffar en gammal vän. Få se få se. Har inte så mycket att skriva, gör det sen istället för just nu ruttnar jag ba i mitt rum, skitkul. Hörs senare

Juste & måste förklara tre saker jag stör mig på så grovt mkt. Tre låttitlar.

Lady Gaga - Bad Romance. Hon menar inte Dålig romans hon menar grym romans. Bad kan betyda två olika saker

Bob Marley - No woman no cry. Han menar inte att har man ingen kvinna så gråter man inte, utan han menar kvinna gråt inte, att en kvinna inte ska gråta. Så rätt har han också

Sen den sista: Justin Timberlake - Sexy back. Tror ni verkligen han sjunger om att han har en sexig rygg? Nej han sjunger om att han tar tillbaka "sexigheten" Im brining sexy back, fattar ni?

Tack och hej för mig era punghuven. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0