fuska till det lite



- Just nu sitter jag & äter paj, typ med skinka o massa shit i övergod. & till det har jag ketchup, ja blir förvånad över att ketchup passar till allt typ. Jag äter iafl ketchup till allt, tom testat det elr ja ni vill nog inte veta vad jag har ätit kechup med. Orka skriva om ketchup nu haha

Idag är det sista Slappe Madison, det ser mörkt ut för mig. Hade gärna velat gå på avslutningen. Få se om ja kan dra med mig någon rolig ;) annars så blir det film med Philip hela kvällen, vi ska se klart på sawfilmerna. Vi hann aldrig innan. Men innan det ska jag till Ängelholm med mamma. Hon ville sola & säkert hitta på något annat också. Ska nog också sola, sommarfärgen håller ju inte föralltid & då kan man lika gärna fuska till det lite.

Pajen väntar mina kära! hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0