Hand i hand, Sida vid sida <3



Saknar då vi alltid gick in i gamlingarnas hus för att ringa alla vi kände
Saknar när vi gick till Ola och tömde hans bankonto och fixade lunar pro till oss
eller då vi la ankungar i ryggsäckar & sprang för livet
Saknar vår lilla båt vi blåste upp endast för att kunna åka i en damm för att fånga en massa ankor
Saknar då du bodde mitt emot mig och vi kunde skrika från fönstret till varann
Saknar hur vi alltid kom på massa fula danser till Eminems låtar
Kommer du ihåg när gamlingarna trodde vi hade gått ut ur deras hus? Men vi hade gömt oss under deras säng ist ihopp om att få tag på deras telefon.
Kommer du ihåg när vi sa att den som kastar vattenballong på närmaste fordon som kommer är bäst?
Det var jag som kastade, & vi sprang för livet
Kommer du ihåg när vi moonade en kärring på halloween för hon ville inte ge oss godis?
Vi sprang för livet då igen
Vi har sprungit många mil tillsammans. Vi har alltid klarat oss genom allt, stort som litet. Vi har gjort det för vi haft varandra vid sidan. Hand i hand, sida vid sida
<3



fan vad jag saknar dig, vi va ju inte normala när vi var små. Kan rabbla upp
så mkt sjuka saker vi har gjort

Kommentarer
Postat av: daggggggas ettta YASMINA

- Awwwh! hahaha guud va sött serce..så bra att du mins allt detta,ja mins faktiskt allt de där som om de vore igår,saknar dig så otroligt mkt. Önskar att jag bodde där nu & att vi kunde ha roligt som förr igen...fyfan hade gjort allt för de,ärligt talat,minnen me dig har varit dem bästa,de är därifrån alla mina balla minnen kmr ifrån om man tänker efter,alla minnen guud. dem får aldrig glömmas! saknar dig mitt hjärta,min andra halva. Vi lovade oss att alltid hålla ihop & hittils har vi inte ens varit nära att bryta vårt löfte! ÄLSKAR DIG MIN ANDRA HALVA !! du förtjänar så bra..& ja är din bästa vän INGEN ANNAN INGEN! ja väljer inget före dig,du är min bästa vän & ingen kmr ta din plats! de vet du men bra att få höra de lite ändå haha :P

eller mins du när du klippe ola som hitler HAHAHAHAHA dööööör,eller shicco i jeko piwo ? ahhahahaha ncncnc knas :S

2010-08-25 @ 23:07:52
Postat av: dagga

- hahahaha helvete, ska skriva en till text med minnen tror jag för ja dör av flabb nu hahahahaha fyfan vad vi har gjort :S ? hahaha ÄLSKAR DIG MEST MIN BÄSTA VÄN <33<3<3<3 ingen kan nånsin komma mellan oss fuckface <3<3

2010-08-26 @ 18:40:35
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0