kul att testa nåt nytt



- Då har man kommit hem från Båstad, va på arbetsförmedlingen & skrev in mig än en gång. Gick väl bra, fick sitta med en jätte trevlig man & ingen surkärring he he.. Efter jag var klar där så träffade jag Tisa, vi satt & pratade en massa kul sedan var jag tvungen att ta bussen hem.
& nu sitter jag här mätt & glad (ätit mammas pizza) & pratar med Yasse, mitt finaste hjärta på msn.

Uhmm... Va mer ska jag skriva? Jo ja, om igår. Jag & Kät stack till Madison, mötte upp brudarna där. Satt & glodde lite (va fullt av tjejer på madison bara) sen fick jag ryck & ville testa Måndagsklubben i Halmstad & alla var med på det. Så det var bara att fixa skjuts dit & de fixa Moma D, sen drog vi. Helvete säger jag vara, såååå mycket folk man kunde inte stå kvar nånstans utan att flyga över golvet så mkt folk det var som trängdes puttades o ja allt. Golvet var fullt av glas o hel jävla fucked, MEN det var kul ändå haha. Kul att testa nåt nytt ställe att dra på.

& vad händer idag då? Naaadaaa, min enda vän har lämnat mig.. Again :( så jag får sitta hemma & kolla på skräck i min ensamhet. Låter kul eller hur?

jag & Tisa i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0