Läser mina tankar



- Förlåt! Har blivit lite dålig på att blogga, lägger typ upp ett inlägg & lägger upp det hur sent som helst. Ska bli bättre på det, inte alltid så lätt vettni. Menmen, stack in till Ängelholm idag. Skulle fixa en sak vid halv2 men fanns bara en buss som var framme kl 13.00. Så jag gick en stor jävla runda i Ängelholm. Skönt som fan var det. Behövdes också verkligen, bara jag & Dead by April i hörlurarna (& Linkin Park ofc) & så rensade jag tankarna efter igår. Efter jag var klar med det jag skulle göra så stack jag hem till Shpetim. Han höll på att baka bullar, haha skitgullig. Så satt vi där, jag, Filippe, Daniel, Mattias & Shpetim & åt som svin.

Det e så härligt att umgås bara med killar, man slipper alltid massa drama & skitsnack, elr ah iafl för det mesta haha. Men vad jag tycker så är killar mer ärliga än tjejer och det blir typ aldrig bråk mellan en. Efter vi hade ätit så gick vi ut en runda, mötte upp några andra och bara satt & snackade. Sedan stack jag hem och så la jag märkte till att mama gjort min favorit soppa. Jag hade vatt sugen på den hela dagen & tänkt fråga henne ikväll ifall hon kunde laga det imorn. Läskigt elr hur? Hänt så flera gånger att mamma läst mina tankar.

Här vandrade jag lite, jätte fina lägenheter har dom vid sidan om!



Daniel & Shpetim



D&S again. Förresten tjejer, Shpetim liknar Edward jäääättte mkt haha
go get him girls ;D
(kanske inte så jättelik på bilden, tog när han ej va beredd det tjockhuvet)



Vi satt i parken & snacka lite & så ville jag leka lite fotograf av mig haha lyckad bild.. not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0