min coach



- Blev inget Madison för mig & grabbarna igår, vi var ute i Ängelholm ist. Blev lättare så. Vi stack till nicks elr vafan det heter, skitbra musik o allt men för trångt. Gillar inte såna ställen men det var helt ok. Deckade i Ängelholm & idag åkte jag in till Båstad för att möta upp min coach - hur man nu stavar till det vet jag inte. Tusen samtal senare från henne (hade ljudlös mobil) så sa hon att hon hade kört fel, haha snäll som jag är sa jag att vi kunde ta vårt möte en annan dag. Då var det bara att vandra till tjejerna där vi satt och drack te & snacka om en massa roligt.

Tog tyvärr inga bilder igår, vet skitdåligt av mig. Sorry

Kommentarer
Postat av: Theodorlejla

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-05-23 @ 15:05:01
URL: http://theodorlejla.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0