Mugshot



- Då har man kommit hem från Ängelholm, sitter här genomblöt. Det började ösregna när vi gick mot bussen, tur man har ha ha. Menmen det gjorde mig inget, träffade Shpetim en snabbis också så stog vi & planerade om vad vi ska göra ikväll. Innan det så köpte vi lite saker, köpte en "strumpa" elr mja väska elr vafan man säger till mobilen. Såklart valde jag en brun färg till det, love brown. Sen gick vi & kollade lite i affärer, vi skulle egentligen inte handla men det går ju inte att låta bli när man fastnar för en massa plagg.
Köpte iafl med mig, ett par asläckra (läckra, hahaha so not dagga ord) tights med nitar på sidan, ett vanligt svart linne/tunika, en svart klänning som är lite genomskinlig här&där & sist en tunika med fina axlar.
Mama köpte en svart skinnjacka, ashet! Haha den ska bli min snart... & en rosa tunika linne/tunika. Men har inte fotat hennes grejer ;D bara mina. Efter vi handlat lite så gick vi & åt pizza, fast konstigt nog var jag inte hungrig. Hade bara ett stort sug efter Dr. Pepper. Drack upp hela flaskan på en klunk typ.

Min vackra mami <3

Mobil saken, väskan/stumpan elr vad det nu heter.

Sådär det var kläderna :)

juste glömde säga att vi solade också, wow roligt att veta?

& Sen tog vi mugshot på mig till mitt id kort hahaha skitfult, fotade det för er skull

ser ut som riktigt fängelse foto förfan titta

Ögonen blev helt frankenstein raka hahaha ja dör, men den bjuder jag på.

Ni ser ju lite värre ut ndå fuckfaces så vem bryr sig hähä, skojja.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0