Rosengårdspizza



- Har ingen ork för att blogga när jag är med pappa, har inte tid för det heller eftersom jag knappt träffar honom så vill jag va med han så mycket jag kan.
Jaha, vad har man gjort idag då?? Not much... Ba slappat tills kusinerna kom & drog med mig till Rosengård för att köpa världens godaste pizza, enligt dem. & vet ni vad? Den vaaaaaaaaar övergod fyfan haha åt en halv feeet kebab pizza vilket jag typ aldrig orkar but I did! Men världens godaste? Mjaaa det e nog pizzan i Polen, den hade ni gett er högra arm för kan jag lova er.

Ne nu ska jag upp & vara social, de undrar säkert vart jag tagit vägen. Gömt mig i källaren eftersom här nere är den enda datorn som är stationär elr vafan man säger, resten är bärbara & såna gillar jag iiiiggge!
Byebye for now.

bilder får ni senare (:

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Jak jillarh dettah.

2010-08-06 @ 18:21:43
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0