Summer quiz



  • Har du druckit tills du spytt? - Ouff ja fyyfan, kunde inte se eller stå
  • Sårat någon? - aah de har jag nog...

  • Förlorat en vän? - blivit av med sjukt många vänner japp, saknar er ibland faktiskt...

  • Träffat nya människor? - yesyes

  • Kysst en främling? never!

  • Tagit droger? ha ha ... nej
  • Haft en sommarflört? - kanske... ;D , ne d har jag inte.

  • Gråtit? - yes sir

  • Skrattat tills du kissat på dig? - haha ouh länge sen jag gjorde det

  • Tältat? - nej det blev aldrig av
  • Varit vaken en hel natt? - japp, många nätter

  • Solat? - ofcourse!
  • Badat? - JAAAAAAAAA.

  • Haft ett förhållande? - nejnejnej

  • Gjort dig riktigt illa? Nej inte speicellt.

  • Gjort några nya percingar/ tatueringar? - nopsiii

  • Skickat fel sms med flit? - omoget, nej

  • Suttit vid datan en hel natt? - ne, men suttit jävligt länge

  • Näckat? - fan e det?

  • Solat naken? - e du skämmi?

  • Fått utegångsförbud? - haha nej

  • Sagt “jag älskar dig” och menat det? - ja.

  • Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? - ne, va e det bra för?

  • Varit i slagsmål? - håller inte på med sånt

  • Pussat någon utav samma kön? - foj?, fan heller.

  • Sjungit högt på ett berg? - what tha fuck?? ... Nej

  • Kysst någon i regnet? - najnaj

  • Kysst någon i skogen ? - orka svara på era frågor xD
  • Kysst någon du inte borde? - mjaaee....

  • Tappat rösten? - nix

  • varit på festival? - ne inte de heller

  • Gått ner i vikt? - har nog både gått upp & ner

  • Brännt dig? - never

  • Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - bara av ringarna men de syns ju ndå inte för har dom alltid på

  • Varit utomlands? - ja det har jag

  • Gjort ett bra köp? - många

  • Tagit upp kontakten med en gammal vän? - japp

  • haft skadeglädje? - huh?

  • Sovit under bar himmel? nejnej

  • Vad kommer du sakna mest? värmen

  • Har du svart ärligt på alla frågor? - kanske, kanske inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0