the best of the best



- Sitter här helt nybadad & fräsch, luktar typ citronkräm. Skitgod e den!

Stack in till Ängelholm igår mötte upp Shpetim & grabbarna (hahaha grabbarna) sen stack vi till Topspin, boxades lite & spelade lite biljard. Fast jag kollade mest på, tkr inte om biljard & ingen menning för mig att tävla mot killarna i boxning haha ba synd att se när dom förlorar mot en brud ju... Ha ha ! När vi hade vatt där någon timme gick vi vidare och så satte vi oss ute o drack öl, inte jag igen. Vafan gjorde jag igår? Ba glodde typ? Ne men jag hade en annan älskad dricka som jag satt & smaka på lite då & då. Vi var ute jävligt länge, kanske t 5 på morgonen & jag blev övertrött så gick vi alla in & la oss, fast vi somna ju inte direkt såklart. Va tvungen skratta åt fyllona först & sen deckade vi alla samtidigt typ. Weird ...

O idag har jag inte gjort så mycket, åkt hem från Äholm ofcourse & sen har jag ba legat & degat här hemma. Inte haft så mycket att göra. Finns ju inte ens något att göra i hålan jag bor i. Boring

Shpetim, the best of the best :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0