Varför inte både &?



- Fick världens bästa frukost idag! - Kinamat. Vaknade lite väl sent, elr ja sent för er kanske. Tidigt för mig. Vaknade runt 12-ett tiden. & ni ska veta att det är jävligt skönt att bara kunna sova hur länge man vill, vara uppe hur länge som helst utan en enda tanke på "oh jag ska upp tidigt imorn" eller "fan det är skola imorn". Nej just nu har jag det jävligt soft, & tänker ta det lugnt bara ett litet tag till. Sedan blir det att fixa jobb, elr gifta sig rikt haha. Eller varför inte både & ? & snart ska jag börja på körkortet också, fyfan vad skönt att sedan ta det. Bara köra vart fan jag vill utan några som helst tankar i huvet.

Ajja iafl, nog om det tänkte berätta lite om dagen ist. Efter jag ätit kinamaten sa mamma att H&M hade öppnats i Ängelholm. Finally! Så fråga jag henne ifall vi inte kunde dra dit en runda & bara kolla läget, mhm jaja kolla läget. Det går ju inte bara att kolla läget. Som vanligt hittar jag något. Hittade flera par asfina tights. Men köpte bara två av dom, riktigt fina är dom vid sidorna. & sedan hittade jag ett coolt döskalle linne (använder den som tunika). Just my style. & så behövde jag strumpbyxor. De hade söta strumpbyxor med massa små prickar på. Det va två strumpbyxor i ett paket, goodgood. & sen en militärgrön tunika, älskar färgen på den. Älskar alla såna naturfärger eller vad man nu kallar de, brun, grå, svart, vit, grönt, ye you get it. Nu börjar texten bli lite för lång så jag avslutar här. Hoppas ni får en rolig fredag! Kram

 

& juste, de här örhängena köpte jag med ifall jag inte skrev det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0