alltid finare



- Då har man fått hem sin varma goa jacka! Ska erkänna, bilder är alltid finare. Men fan vad skön den är!
Sen har jag postat iväg ett julkort också, det andra får vänta tills mamma kommer. För jag ska skriva på polska & ehm, ja jag vill ju att min gammelfarmor ska kunna läsa kortet också.

Ska ta & ladda ner en film jag vill se, vatt sugen rätt länge på att se den. Men hittar inte den nånstans.

En av de bästa filmerna jag sett är det. Felon heter den för er som undrar.

Får väl kämpa vidare med att hitta filmisen.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: engel

- Om det är den "felon" filmen som är med typ pappan som dödar en inbrottstjuv eller något, så finns den filmen på www.tankafetast.com ! puss

2010-12-15 @ 19:47:37
Postat av: dagga

- ja det är den gumman, & jag vet att den finns där men den filmen funkar inte att spela upp när man väl laddat ner den, testat på min data här & en i hstad. & hittar ej på nån annan sida men tack ändå haha söt är du <3 puss

2010-12-15 @ 19:53:42
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0