angel



- Då var man tillbaka i Sverige, ja hinner ju aldrig dra till jobbet. Menmen gör inte så mycket, slutar ändå den 10e december där & imorn kan man ju inte heller dra för då ska jag till läkaren för en minioperation elr va man nu ska kalla det.

Vet inte vad jag kan skriva faktiskt, har bara deprimerande texter i huvet & det vill jag inte att ni ska läsa, vill ju inte göra er ledsna.. Menmen, kanske kommer på något roligare att skriva om. Tänkte iafl visa bilder på min lilla älskling David. Bebisar är bäst! Eller ja, David är bäst.

(titta kindjävlarna! knipa ihjäl fattar ni!?)

Lilla mini Joey - Hooow ya doing?

ofta man ligger så sooft!! haha pussade ihjäl honom


Kommentarer
Postat av: kattis

- hahah omg så go :@.. sån softare

2010-12-08 @ 15:25:15
Postat av: dagga

- hahaha jag tog tag i hans tunga o knep den!

2010-12-08 @ 17:33:15
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0