But watching stars without you, my soul cried...



- Hej på er! Hoppas ni hade en fin jul <3. Själv var min super faktiskt. Var med mamma hela dagen, åt en massa got. Deckade på soffan så mkt vi åt. Sen tog vi de bara lugnt, glada över våra presenter o allt. & senare mot kvällen fick jag besök av booobodi. Tvingade han se på Felon haha, asbra - jag vet ;) & sen såg vi på The town som också var mycket bra. Sen var vi uppe typ hela natten, inget liv. & idag har det inte hänt så mycket. Lämnade bobodii vid bussen & sen har jag bara suttit & glott på datorn, no life som sagt.

Hade planer idag, samla ett gäng vänner & bara sitta o ta de lugnt, dricka lite o ha skoj i en lokal men det sket sig. För hon man hyr av är inte hemma :( buhu för oss! Får ta & ladda ner några bra filmer så jag har något att göra idag iafl. Blev sugen & se romeo&julia med leonardo dicaprio. Fin film de där! fin film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0