Dagga angry!



- Suttit i en jävla timme & fyllt på papper från kukhuvena, får ju fan hem papper varje dag. Fyfan vad dom är kämpiga (försäkringskassan)
Fick hem en tidig julklapp av farmor, wihu! Så imorn blir det shopping. Orka vänta tills julrean börjar, allt de fina är ändå slut. & jag orkar inte kriga som typ alla tjejer gör för att få med sig ett fint plagg. Jag är inte desperat. Plus så behöver jag lite nytt i garderoben, så imorn passar bra som en liten shoppingdag när jag ändå ska in till Hyllinge med mamma. Behöver få underskrift av min chef på jobbet för reseersättningen. Överdrivet jag vet. Förstår mig inte på dom ibland. Jobbiga jävlar försäkringskassan är. Helt sjukt jobbigaaaaaa!

& sen blir det kanske ner till Malmö i helgen med Kattis, bara en liten runda för att inhandla lite julklappar & lite fint till sig själv. Får se om vi får våra pengar innan dess, ser mörkt ut Kätz! Looks dark... Men hoppas kan man ju alltid göra.

Nu ska jag fylla upp badkaret, dricka upp en hel julmust & äta en massa gott & bara myyyysa.  - Hatar det ordet.

Ord jag hatar (det är många) men här e iafl tre st: Fika.
så fucking äckligt ord ja hatar säga de eller när någon säger det.

Ägg: - vetifan vrf jag hatar det men det e ba ett så tjockt ord
vissa av er fattar vad jag menar (ni som känner mig t 100 då.)
Äckelord

Mysa: - fyfan detta knäcker mig när ja hör någon säga så.
Jag säger/skriver så bara för att äckla mig själv.

Nu har ni sett lite av min psykade sida.
Sen finns det ord jag älskar också haha eller hur nille?! Goda ord.


såhär arg var jag när jag fyllde i alla papper:


Kommentarer
Postat av: nille

hahah du e så störd daggish <3 nu ska ja ta en liten mysig fika med lite ägg



haha ne de lät fan cp men kommer inte på ngt annat fett trött måste sova asså fan ja yrar -.- godnatt yo

2010-12-16 @ 02:09:29
Postat av: dagga

- hhahahaha du e stördare ja dör hahaha sjuke fan! <3

2010-12-16 @ 10:45:04
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0