I gotta stay fly--y-y-y-y-y



- Är feeete trött just nu! Men skiiiit i deeeeeee! Ska ut & rulla i snön snart bara för att. & ska ta med mig Diamond också, men hon rullar ej hon äter bara snön. & får hon inte äta mer snö blir hon sne.

Vatt i Ängelholm idag, väntade i tusen år på bussen men vad kan man förvänta sig i detta vääädooor mån tro!? Wtf. Tro på dig själv vettja. Sesådär. Köpte ihjäl mig en skvätt.
Hittade typ inget av det jag ville ha & av det jag visade, kanske två saker hittade jag & det var två koftor.
Fabolous I said.

& efter jag handlat så gick vi ner till Kina & åt. Jag & mamma då. Japp vi gick till Kina, fett varmt va det där.
& nu så e jag hemma, känner att jag börjar bli hungrig igen... Inbillar mig säkert bara. Du ska ej få mat idag Dagga. När jag kom hem rensa jag lite i garderoben, mammas kompis ska till Polen imorn & då passar vi på att skicka med lite kläder till släkten vettni. & kläderna jag ska skicka med har jag inte ens användt?! Vafasen säger jag bara. Men tänker inte använda dom heller så då kan hon ju lika gärna få dom. & oöppnade parfymer ges bort det med. Känner mig som Santa ju.
Tjarå!





samma som den beiga ovanför fast annorlunda tyg
fick inte till en bra bild med denna svarta. Svår jävel de!




suddig. Men inte e ni blinda väl?!















mammooo <3





My maaadre!




Kommentarer
Postat av: nille

hahah fan e de med dig idag helt yr i skallen dagga lille.. najs jacka den passa bra yo ehehe fan najs med helg nu fifen asså helvete ska sova sönder uheuhe godnatt daggish <3

2010-12-17 @ 01:13:28
Postat av: dagga

- hahaha men erkänn det va kul att läsa? Bara erkänn:@ haha, tacktack nillushe. Haha wouhu helg! Fan hela veckan e som helg för mig nu ahha skönt som fan <3<3

2010-12-17 @ 12:55:00
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: dagga

- & tack nilläh (finsk dia)

2010-12-17 @ 12:55:24
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: nille

hahah ja satt fan å garva hela tiden när ja läste haha tror de va kul iaf vet inte va nog trött som fan haha <3

2010-12-17 @ 13:41:35
Postat av: Joyce

uppdatera.

2010-12-20 @ 22:40:41
Postat av: dagga

- japps jag ska uppdatera!

2010-12-21 @ 03:41:08
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0