Im an inspiration



- Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej, ryck. Sov helt fucked up idag, somnade med boobodi i telefonen & han med. Haha vi lyckas alltid göra så. Vaknade skit tidigt av en helt bögigdröm jag hade & så ringer mitt fina hjärta mig helt tidigt (6-7 på morgonen), för jag berätta om drömmen på sms. Haha så söt man kan vara. <3<3

Nu ska jag ta mig en dusch, äta något & sedan sminka mig lite. Sen blir det Ängelholm, nadja ska göra sin tatuering idag. She got inspired by me ;) fan vad jag e bra! Sen blir det nog en runda på stan med Kattis, hör du det Kattis?!
Ska stalka dig idag hahaha som de jag berättade om igår, så jävlig ska jag va mot dig.


Kommentarer
Postat av: engel

- You're beautiful and you have a NAJSS tatooo!!, såklart du e en insperation! Puss dag<3

2010-12-28 @ 17:04:49
Postat av: Dagga

- haha men hjärtat så söt du är<3 tack så jätte mycket puss engel<3

2010-12-28 @ 19:24:10
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0