Into the night we're alright



- Ho ho ho hej alla snälla barn! Allt bra med er hoppas jag. Skojja bryr mig äääääj.
Kom hem för typ en halvtimme sedan. Stack till Ängelholm med Nadja som skulle tatuera sig som sagt. Fett fin blev den, fick hålla hennes hand lite hihi. Efter hon blev klar gick vi & mötte upp Kattis på stan & kollade lite kläder & sånt. Sen lämnade Nadja oss det fanet & gick o fixa sina naglar, jag vill också :(
så jag & Kattis drog på en liten shoppingrunda, hatar när folk e så galna när det är rea haha, svär jävla soldater.
Köpte en fin skjorta till mami & gele som hon behövde sa hon, skjortan får bli en liten present ;D. Sen köpte jag hmm små tighs till Nadjas dotter som fyllde ett år den 26e. Ska äta henne idag.
Va köpte jag mer? Två tunikor, örhängen & ett armband
(har ett likadant men ifallifall de går sönder,älskar de så mkt.)

Det va det typ, efter rundan stack vi in till Espresso House & satt där en liten stund o sen ringde mannen & då blev det hemåt! Hahaha sån pappa.

Tror jag ska sova en liten stund för e så jäkla trött. But first - äta upp mitt päron!

Juste, köpte en liten parfym också. Har den redan men den luktar så fucking gott

så jag var bara tvungen till att köpa den, fast nu fick jag med bodylotion & typ tvål elr vafan det e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0