Jag vill färga håret rödbrunt! -vrf jag ej bloggat



- Ja jag lever, hej på er med! Sry för så dålig uppdatering men har faktiskt inte haft tid. Leker upptagen. Haha ne men så ligger det till.

Fredes
- var med ett par vänner & bara tog de steenlugnt hemma hos en kompis.

Lördag - Åkte ner till Malmö hur tidigt som helst med Kattis & så handlade vi en massa julklappar.
Efter det träffade vi hennes bror & var med han ett tag. Åt upp hela köket typ.
Sen blev det stress för vi båda skulle till Halmstad & ville hinna med tio tåget.
Men tåget var försenat så jag missade min bytes buss i Ängelholm. Hennes föräldrar skjutsade hem mig snälla som dom är, tog med mig kläder & fick duscha o byta om hos Kätzo the fatso. & sen så vandrade vi ner till tåget som vi hann med iafl.

Efter tågresan så träffade jag upp bobodiiii & så skjutsade vi kattis till hennes man & sedan så tog vi det bara lugnt resten av kvällen, kollade på Waist deep (hur det nu stavas) & somnade till filmen typ. Men filmen är bra så se den! Ja somnade bara för jag var steeeentrött inte för den var tråkig heheeeeeeee...                he

Söndag - Var med *trallalala* hela dagen & kom hem typ 5 på natten haha, va ute på ett jävla äventyr. Men inget som jag tar här huhu

Måndag - Tog bort mina stygn, kändes som nån stack en med nål ett par gånger, & nu har jag ett plåster där igen. Det ska fan av idag. Gått med plåster, stygn, plåster, bandage, gips runt halsen nu i typ 3månader vadfasiken. Himmel & helvete, far åt skogen. Pilutta dig (överdriver med bandage o grejer). Efter det stack jag in till Väla med Nadja för hon skulle handla julklappisar, hittade en asfin kula till min tungpiercing. Ska försöka ta nån fin bild & visa er.

Det e det jag gjort då jag igggäää har skrivit. Tråkigt inlägg kanske men har ingen lust att blogga. Oh no världen går under! & förlåt, blev inga bilder alls under dessa dagar. Väldigt dåligt & jag ursäktar. Haha fuck you vadå ursäktar. PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0