makeupartist!



- Sista dan på "jobb" idag! Så skönt det ska bli sen med långa sovmornar, slippa gå upp 6 på morgonen. Slippa pendla i två timmar. Slutar kl 4 e hemma 6, det e ju fan inte klokt. Okey om detta vatt på sommaren, våren ja vad som helst bara det inte är kallt. Kul & sitta & vänta på tåget i knutan typ 40 min elr vafan det e jag får vänta när jag ska hem. Men men, har haft jätte kul där & lärt mig en del.

Fast jag vet att det är inget för mig, även om jag älskar godis så älskar jag smink mer. & längtar tills dagen då jag börjar i Malmö. Har en bit framför mig, måste jobba ihop pengarna till kursen också. And trust me I will.
& sen efter jag är klar med kursen & the final test är jag utbildad makeup artist.

Nu ska jag ner & klä på mig, kanske ta en liten ciggarettis & sedan vandra till bussen i detta mörker. Tatt på mig typ tusen tights. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0