Min jordgubbe, min ingen annans!



- Har ej gjort ett piss idag, blivit utbjuden tre gånger idag
(olika pers - jag e poppis jag vet. Hahaha leker jag har vänner ) men no no. Får ej gå ut & dansa som sagt
(pga mormor). & jag älskar ju att dansa, så det blir inte så kul & titta på mina vänner när dom har kul. Blir ju glad av att se dom skratta&le men nej, känns bara fel att gå ut.

Annars har jag bara städat & ätit typ? Wow haha, det e typ det som vatt dagens höjdpunkt. Äta då, & städa med för älskar städa o ha det rent runt omkring mig.
Sitter & kollar på Gordans Christmas elr vafan de heter, när han lagar mat & sånt. Aso oooh Gud jag vill dyka ner i tvn & sno all hans mat. Allt ser så gott ut. Stress. Jag lagade mat bara för han gjorde. Men jag lagade inget han gjorde, lagade bara för att äta när jag kollade på hans program typ.

såhär ser jag ut när jag äter...

Stoppa in den i munnen snabbt som fan så ingen skulle sno den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0