operationen gick bra



- Såja! Operationen gick bra & jag lever, haha överdriver att jag värsta opererats & sånt.
Nej men tog bort en leverfläck elr vad fan det heter som har stört mig aslänge & som blivit större med tiden, äckligt. Den har levt sitt egna liv, men nu är du död fläcken. Fan vad jag ville skratta när dom brände bort/grävde bort elr vad dom nu gjorde med den för jag kände ingenting haha fick hålla mig för skratt så dom inte trodde jag var hög elr något. & så sydde dom ihop hela halsen (överdriver igen) i typ 5 år & då ville ja skratta med för jag hörde hur han drog i stygnen o sånt men kände inget haha fan att jag ej fick se med en spegel ovanför mig. Känns helt cp nu att ej ha nån känsel på ena sidan av halsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0