perfekt till ett sådant tillfälle



- Jag har ett dilemma! Jag får ej festafesta, men jag får ju gå ut. & jag har aldrig vatt ute något nyår för att jag inte vill lämna min mamma själv. Men sen så har jag aldrig umgåtts med mina vänner på nyår? Hur ska jag göra?? Känns bara så fel att gå ut på nyår, känns mer rätt att stanna hemma. Men nu när jag skriver på detta sättet så ser det bara fel ut att jag vill gå ut med mina vänner.

Svårt detta med nyår. Jag hatar det! Sen så har jag en jättefin klänning jag fick av min kompis Frida som jag gärna vill bära upp någon dag & den passar perfekt till ett sådant tillfälle & en fin kavaj över sen e det klart liksom. Vill också känna mig fin någon nyår haha. Ahhh Gud blir helt ryckig nu. Jag kan stanna hemma till 12 såklart sen efter det drar jag ut, men jag vill ej fira i skåne. Jag vill dra till Halmstad faktiskt. Men ja jag bor ju i en håla så bussar passar inte med tåg. Panik!

Annars vad har Däägga the Swagga gjort idag då? Not a shit ska ni fan ta mig veta. Har inte gjort ett piss, orka mitt liv just nu. Sitta hemma & glo på allt o alla. Hahaha freakin' nun förfan.


Kommentarer
Postat av: nille

häng med mig till köpenhamn ;)

2010-12-26 @ 18:31:40
Postat av: dagga

- haha ja om d ndå hade vatt så lätt ;D

2010-12-26 @ 19:58:01
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0