Saknar jag dig?



- Haft så jävla sjuka drömmar inatt, sov tom med kudden jag fick av dig... Saknar jag dig? Äsch, känslan går väl över... De brukar den göra.

Hade världens klädsångest idag, hatar när sånt händer. Elr ja ångest va det ju inte. Skulle ha på mig detta & vita converse till:

men så märker jag att den ljusrosa tröjan krympt i tvätten, för innan slutade den precis under rumpan. Men nu så ser man halva asset, antingen så har min röv växt elr så har tröjan krympt i tvätten. Vi kör på att den har krympt.

Så fick jag ta detta ist:

 

Nu hinner jag inte skriva mer, måste kuta till bussen. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Kimeira

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-16 @ 11:42:21
URL: http://kimeira.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0