svängidängi



- Vatt i Ängelholm heeela dagen, elr ja typ... Stack in för att leta julklappar till nadjisen, svårt faktiskt men hittade till slut två små fina. Sedan stack jag med ett par vänner & fikade (<-ordhat) på espresso house, satt där i ett par timmar & hade det kul. & nu sitter jag här med nyfixade naglar. Skönt! Inte fixat dom på ett jävla bra tag & nu känner jag mig halvhel. Bara solning som saknas. Sen e jag jag igen.

Nu måste jag ner & städa lite innan mamma kommer hem. Theeeen ut o träffa Nille en liten svängidängi.
Säz.

(bytade tröjan under till en vit ist - dont ask me why :S ... )


Kommentarer
Postat av: nille

haha hade trevligt ikväll, alltid kul o träffa daggish <3

2010-12-24 @ 00:33:43
Postat av: dagga

- ja de var de :D samma här, alltid lika kul o träffa dig nilluushä <3

2010-12-24 @ 14:17:20
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0