Sweet escape



- Hey Im alive & trött som bara den, hade gärna gått & lagt mig nu men tror jag väntar en timme till sen blir det sängen för min del.

Idag gick det bra på jobbet, som om ni bryr er ens? & vet ni? jag pallar inte skriva om jobb jobb jobb hela tiden, det e fan inte ens kul att läsa om.

Hmm vad kan jag berätta? Joooo, vet ni vem jag träffa igår? Jo, min bästaste Philly som kommit hem från Norge, men aset ska åka iväg till Thailand snart & sen till Norge efter det, kommer ta typ 8år innan jag får se honom igen men fatta glad jag blev över att träffa honom.

& så har jag beställt världens finaste jacka nu, kommer få hem den om en vecka eller lite mer. Kär i den.
Nu ska jag ner för har fan inget kul att berätta om faktiskt, sry men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0