tappat livslusten



- J
ag hatar försäkringskassan! Dom har ju verkligen något fel i huvet. Jag har fortfarande inte fått pengar av dom som jag skulle få för en vecka sen nu. Helt jävla störda, fick en lapp hem förra veckan där det stod att mina pengar var inne på mitt konto. & typ en vecka innan det så fick jag hem en lapp där jag skulle skriva i kontonummer & allt det där. Ja & då gör jag det, skickar in sen får jag då den här lappen där det står att jag nu fått mina pengar.
Går till banken ska se om dom är där. Är dom där tror ni? Nope... Jag fick lappen den 22e tom & på lappen stod det att pengarna funnits där sen den 20e? Hööuumm... Stämmer ju inte, jag går till banken två dagar senare & dem är inte där?

Får en annan lapp nästa dag där det står att dom fått tillbaka sina pengar eftersom att min bank är avslutad?! What tha fuck tänkte jag då & började ringa runt en jävla massa. Först till banken, & dom har inte alls avslutad den. Så ringer jag till dom & frågar vad fan dom håller på med & deras svar är: men vi hade ditt gamla kontonummer.
Mitt svar: Varför ber ni mig då skicka mitt kontonummer om ni ändå gör på ert egna sätt.
Tantahoran i luren: tyst.............
Jag = vann.

& så sa hon att hon skulle skicka in pengarna på måndag så jag kunde gå till banken & få dom i handen. Tror ni dom gjort det? Nej. Åt helvete med er förfan. Får panik aso, bara problem problem problem. Orka jobba där, hade fan tappat livslusten om jag var en sådan fitta som dom är.

Nej nu hörrni så ska jag bada & sedan kolla ifall jag fått någon post (som ska ligga på mattan - dörrbrevlåda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0