telephone love



- Godmorgon! Har vatt uppe sen 6 imorse typ... Är astrött men kan inte somna om, jobbigt är det. Men tur jag har min lilla bebis som också är uppe vid denna tiden så vi kan hålla varann sällskap ;D (telefon)

Vad gjorde jag igår då & varför bloggade jag inte? Det vill ni gärna veta va? Nä men hade inget att blogga om, stack till Nadja senare mot kvällen & kollade på film med henne & hade de mys. Vi kollade på The blind side, jättefin film.
Sen gick jag hem & pratade med babe resten av natten typ, vi somnade som vanligt i telefonen & den var på hela natten till 6 på morgonen haha så tillslut fick jag bli hans väckarklocka eftersom han ska upp v den tiden. Orka att jag förklara det till er men men, nu vet ni det.

Vad händer idag då? Kanske blir Halmstad för min del, inte säkert än. *Tralala* bad mig så snällt att komma så jag får väl bara snäll tillbaka för en gångs skull ;)

Slut på uppdateringen soldiers, måste ner & äta något nu. Håller på att dö!
Kisses n' hugs


Kommentarer
Postat av: kattis

- GILLAS!

2010-12-30 @ 14:56:25
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- haha t max ditt as, uppdatera du med ditt fucktard<3

2010-12-30 @ 21:18:33
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0