Summerlovin'



- & bara för jag pratade om sommaren så tänkte jag lägga upp lite bilder från sommaren
Yasse?! Nu i sommar måste vi verkligen ses & vi ska ha det så freakin' kul tsm, som alltid <3

(lägger upp från olika år)



skolavslutning/student, jag sluta 1an här.
(blommorna fick jag av en kille för vi serverade på 3ornas studentmiddag)



(rummet var katastrof, bodde på madrassen medans
jag var generös & gav yasse sängen under sommaren
2år sen I think?)



yasse smygfotar när vi ska till Kjollen- kiosken (som dom stängt ner)
- skulle by some ciiigggg :(




Hade världens vattenkrig på ungdomsgården i Båstad



levde på stranden med vännerna









(kolla tvillingarna mitt emot varann, vem e vem?)



Hade grillkväll med tjejerna i Båstad/ firade Eminas födelsedag
<3









yasse & jag åkte på en massa äventyr samt blev alkoholister...







åt god mat hemma hos Kattis



bosatte oss på stranden än en gång



Åkte till Polen



Blev svart i Polen



Var på världens roligaste madison (aldrig haft så kul)





Var på helt sinnessjuka hemmafester, alla typ decka hej vilt!



Wtf is going on?!



Festade en massa









Gick på massa studentfester



















Drack oss fulla på tequila





= tequila ....



Hade myskväll hemma hos Hannah med Hannah & Linda



Hannah



Linda



Moi!



Stack på bio med Kattis & syskonen & tog fucked up bilder just like in the old days...



Stack hem till pappa i Malmö & softade med livet











Hade världens roligaste & bästa bal!







Drack som jag aldrig gjort förut...
(Bal)















Tog studenten!!!!






























wtf...







Nu räcker det med bilder faktiskt hihi, nu har ni en del att titta på!
Saknar!

Kommentarer
Postat av: shota<3

omg som jag saknar dig din jävellllllllll<3<3 längtar te sommaren o vill bara festa när jag ser bilderna pusssss lvoe you

2010-12-14 @ 19:01:55
Postat av: dagga

- saknar dig med shot <3 fyfan, snart måste vi ses igen. Vi alla tjejer måste samlas någon dag & göra nåt kul!! haha & så ska vi festa sönder oss som på den gamla goda tiden hahahaha. Pusssss love you zemer

2010-12-14 @ 21:43:10
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0