another month in paradise


- Snart är det skola för mig, 12.12. Fångade! NYSS SÅ NI VET. Okey börjar ju 14.20 som sagt & tänkte sova ut idag men jag vaknar så lätt när folk skickar sms eftersom jag har mobilen under kudden, not good not good. & idag fick jag ett sms som bara gick inte att dampa på, gulligt som fan var det. Arton som grattade oss på våran halvårs dag, vilket är idag hihi. Fast vi har träffats i 9månader. Vi va på G i tre & efter tre månader blev vi tsm hehe va tvungen få ut. Det känns inte som vi bara vatt i ett halvår, eller bara vatt i 9månader. Känns så mkt längre.


H
ar inte ens pluggat på provet jag har idag, men jag stressläser/pluggar innan lektionen. Det brukar oftast funka för mig, kanske inte idag för etik har så svåra ord tkr jag haha. Nej nu ska jag kolla på lite topmodel & plugga lite maby, får ångest bara jag kollar på boken. Happ nu tog topmodel slut... Va ska jag göra? Allt för att inte plugga hahaha. Byebye




egentligen borde det kanske stå another month för att vara mer
passande med texten, but each and every day with you is like living in
a paradise <3

( det är inte förlovningsringar!! presenter bara.
Synd bara att Arton tappat sin den jävlen hahah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0