DAMN im in love!!


- Hej alla friska äckliga ungar! Hoppas ni haft världens sämsta dag hä hä hä, nej världens bästa såklart!

Stack aldrig till skolan idag, vilket är bra för jag känner faktiskt att jag börjar bli bättre. Inte som igår då jag inte ens pallade stå på mina ben. Orka va sjuk, va e det bra för liksom? Ajja vad ska jag berätta? Jo imorse kom mamma med ett paket till mig hon hämtat ut, där i låg ett par sjukt snygga skor!! Fyfan va fina dom är, bilder är en sak, tyckte verkligen dom va så fina på bilderna men i verkligheten DAMN, im in love!! Lite tighta är dem men bättre det än för stora liksom, bara gå runt i dom här hemma så de töjer sig hihi.

När ska jag ha dom här underbara skorna på mig då? Studenten!!, tyvärr fotar jag dom VAFAN HÄNDE MED TEXTEN? DET BLEV LIKSOM SKITSTORT HELT PLÖTSLIGT?! WHAT THA FUCK !! ajja men får väl fortsätta skriva med stor text. Tyvärr fotar dom inte än & visar er cuz de ska va lite hemligt. Plus att de inte ska vara nån jävel som härmar mig nu som jag vet många gör. Hahaha eh vafan leker jag? Kishe folk härmar mig, dagga käften m dig. Ne men vill de ska va en liten suprise liksom. Kan säga att de är rosa iafl (: passar perfekt till min studentmössa!

Stor text stör mig ser så klumpigt ut! Avslutar nu för har inte mer att säga... Längtar t lovet, då ska jag tiiill pappa!! STOCKHOLM WOHU !!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0