en pojke med gul jacka



Jag har insett att min senaste kyss var..
gooo
Jag lyssnar på.. Robin S - Show me love
Jag tycker om.. Dr.Pepper
Min första riktiga kyss var..  fin
Jag avskyr när folk.. är kaxiga genom internet
Jag gillar.. min tatuering
När jag vaknar på morgonen är jag.. trött
Jag är förälskad i.. en pojke med gul jacka...
Jag kommer alltid att minnas.. kattis ledsna hund
Sist jag grät.. nån dag sen.
Min mobiltelefon är..
universums mästare
Kärleken är.. lovley när den vill
När jag går och lägger mig tänker jag.. ifall nån är utanför mitt fönster
Just nu tänker jag.. om nån är utanför mitt fönster
Bebisar är.. horor. hahha ostress. dom e bäst!!
Idag har jag sovit.. som ett monster
Ikväll ska jag.. äta
Imorgon ska jag.. vandra i snön
Jag vill.. ta studenten
Jag längtar efter.. soool
När jag är ledsen tänker jag på.. Simba<3
När jag blir sur.. springer alla iväg
När jag inte får som jag vill.. springer de ännu längre bort
Min säng är.. mitt rike
Den senaste jag delade säng med var.. Diamond
Mina kyssar är.. röv.
När jag är glad.. äter jag
Jag dricker.. med ola
I helgen ska jag.. duscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: eller hur! :D

2010-02-03 @ 17:46:20
URL: http://ssskeppstedt.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack min syster har hjälpt mig :) <3

2010-02-03 @ 19:24:01
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0