erkänn ni blev sugna?


- Hej gays, nyss vaknat av ett sms jag fick av Ardi, grattade mig på alla hjärtans dag haha gulligt. Men denna dagen e överdriven, folk tror fan dom är med i filmer & leker överromantiska & gulliga, snälla gillar man nån visa dina känslor hela tiden inte bara på en speciell dag. Valentines day, fuck off big time!


Happ, vad ska man mer skriva? Igår kom Arta&Kattis till mig, skönt ha någon att prata med & inte va själv och för att komma på andra tankar är det bäst att va me sina 2bästa vänner, big love<3. 12.12 så ni vet att jag fångade nyss. Vet ni vad? Jag tror mitt hår kommer bli gult med avfärningen, jag pallar inte ha mörkt hår det e så jobbigt att få bort & utväxten e nog värst. Hmm palla va guling liksom? Hoppas de blir bra när jag färgar över de med hårfärgen jag vill ha, "min egna typ". Yrar för mkt nu, ska ta & äta varma mackor nu, erkänn ni blev sugna?
Ni får ändå inget för ni e så fula. Hahaha just kidding! (lr gjorde jag??)

byebye




mitt afro, ska få det lite ljusare än detta (: (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0