får mig alltid att tänka på annat


- Älskar Shad Gregory Moss (Bow wow) , hans låtar får mig alltid att tänka på annat, hans musik är drog för mig. Bara jag sätter på en av hans låtar när allt är som värst för mig kan jag ändå få ett leende på mina läppar & jag älskar han för det, han är helt enkelt bäst i mina ögon. Synd bara att han ska sluta med musiken, hur ska jag klara mig utan hans musik? Inga nya låtar? Bra det finns tusen gamla sen han var 5 år gammal. Undrar hur jag ska klara mig, aldrig få höra hans röst på nytt igen, känslan av att höra en ny låt han gjort, det kan inte knäcka något tror jag. Måste verkligen till hans sista konsert, vet inte vad jag ska ta mig till annars om jag inte kommer få höra han live, for the first time and the last <3


Kommentarer
Postat av: Kattis

- mysig bild

2010-02-15 @ 01:01:55
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- haha du som fixade den ju ^^

2010-02-15 @ 21:25:30
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: diana

jätte mysig blogg måste jag allt säga. Funderar på att börja blogga själv. Kyss.

2010-02-16 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0